کاربرد های شیشه حمام

کاربرد های شیشه حمام به دلیل فراوان بودن، سبب شده تا شیشه های حمامی در انواع و مدل های گوناگونی طراحی و ساخته شوند. همانطور که می دانید شیشه های حمامی از مزایای بسیاری برخوردار هستند. بنابراین شیشه حمام یکی از بهترین و بصرفه ترین انتخاب ها برای پارتیشن بندی حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

یک حمام مدرن و با نور مناسب را با ترکیبی از عملکرد و زیبایی شناسی به تصویر می کشد. یک وان براق و سفید ایستاده که در نزدیکی دیوار سمت چپ قرار گرفته است. سینک مدرن با یک شیر آب شیک که روی یک میز چوبی نصب شده است که با یک آینه بزرگ و وسایل روشنایی مدرن تکمیل شده است. پنجره ای با اندازه سخاوتمندانه که با پرده های شفاف تزئین شده است و به نور طبیعی فراوان اجازه می دهد فضا را فرا بگیرد. در سمت راست، یک قسمت دوش محصور در شیشه حمامی نصب شده توسط ژیکودُر، دارای کف چوبی و کنترل های دیواری است. یک نیمکت چوبی بلند جلوی پنجره می نشیند که با حوله و وسایل دیگر مزین شده است. کف با رنگ های خنثی کاشی کاری شده است که با زیبایی کلی هماهنگی دارد. آثار هنری روی دیوار سمت چپ حسی هنری به حمام می بخشد. به طور کلی، این تصویر ترکیبی هماهنگ از طراحی، عملکرد و نور طبیعی را در یک فضای حمام مدرن به نمایش می گذارد.

تزئین حمام، سرویس و مستر

به عنوان یکی از مهم ترین کاربرد های شیشه حمام، می توان به تزئین حمام، سرویس و مستر اشاره کرد. شیشه های حمامی در اشکال و انواع متفاوتی در داخل حمام ها نصب می شوند. که هر کدام از انواع یا مدل های شیشه های حمامی کاربری مخصوص به خود را دارد. از جمله انواع محصولاتی که در ساخت آن ها شیشه های حمامی به کار می رود؛ عبارت اند از : انواع شیشه های حمام، کابین دوش های شیشه ای، پارتیشن شیشه ای حمام و درب شیشه ای حمام. هر کدام از این محصولات، بسته به نیاز و سلیقه شما انتخاب می شوند. شیشه حمام به فضا جلوه شیک و مدرنی می بخشد‌. بنابراین از آن به عنوان یک عنصر تزئینی در حمام، سرویس و مستر استفاده می شود.

ایجاد فضای بهداشتی در حمام

ایجاد فضای بهداشتی در حمام مهم ترین نکته ای است که برای هر فرد ضرورت دارد. شیسه های حمامی به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون شفافیت، لطافت و صیقلی بودن، به راحتی تمیز می شود. همچنین شیشه های حمامی با تفکیک فضای استحمام از سرویس بهداشتی، نقش چشمگیری در ایجاد یک فضای بهداشتی و تمیز دارند.

بهینه سازی فضای حمام

یکی دیکر از کاربرد های شیشه حمام که برای اکثر افراد قابل توجه است، بهینه سازی فضا می باشد. استفاده از شیشه های حمامی به جای دیوار های سنگی یا سرامیکی، می تواند فضای کمتری را اشغال کند. علاوه بر این وجود شیشه های حمامی سبب ایجاد حس فضای بزرگ تر و دلپذیر تر در محیط نیز می شود. بنابراین این امر به بهینه سازی فضای حمام و ایجاد یک حس آزادی و راحتی کمک می کند.

یک حمام مجلل و جا دار با عناصر طراحی زیبا را به نمایش می گذارد. یک وان حمام مستقل بزرگ و سفید در نزدیکی پنجره ها قرار دارد که مجهز به یک شیر آب و دستگیره های نقره ای است. سه پنجره بزرگ با قاب سفید به نور طبیعی کافی اجازه می دهد تا حمام را روشن کند و نمایی از فضای باز را ارائه دهد. محفظه دوش شیشه ای ژیکودُر یک سیستم حمام مدرن با نازل های متعدد و یک قسمت نشیمن کوچک را در خود جای داده است. کف دارای کاشی های براق و رنگ روشن است که نور محیط را منعکس می کند. تزئین شده با طرح ها و نقش های پیچیده، که جلوه ای هنری به فضا می بخشد. یک کانتر تیره، گلدانی با گل های سفید را در خود جای می دهد و به فضای داخلی آن حس طبیعت می بخشد. حوله های مرتب تا شده در سبدهایی در کنار وان حمام روی یک میز کوچک برای راحتی کار قرار می گیرند. این حمام به طور یکپارچه امکانات مدرن را با لمس کلاسیک ترکیب می کند و محیطی جذاب و بصری جذاب ایجاد می کند.

کاربرد های شیشه حمام از وجود چه ویژگی هایی نشاُت می گیرد؟

آیا بهره مندی از کاربرد های شیشه حمام برای هر ابعادی یکسان است؟

بهره مندی از کاربرد های شیشه حمام برای هر ابعادی قطعاً یکسان نیست. و بستگی به ابعاد و نیاز های فضایی حمام شما دارد. برای ابعاد کوچک تر، ممکن است از شیشه حمام به عنوان جداکننده‌ های حمام یا درب شیشه ای حمام استفاده شود. تا فضای حمام را بزرگ تر و باز تر به نظر برساند. در حالی که برای ابعاد بزرگ تر، ممکن است از شیشه حمام به عنوان کابین دوش شیشه ای و حتی سقف حمام استفاده شود تا یک فضای شفاف و زیبا ایجاد شود.

بنابراین، انتخاب و استفاده از شیشه حمام برای هر ابعادی بستگی به نیاز ها، سلیقه‌ ها و محدودیت‌ های فضایی حمام شما دارد. مهم است که در طراحی و انتخاب شیشه حمام، به ابعاد، استحکام، ایمنی و زیبایی فضای حمام توجه کافی داشته باشید. تا نیاز های خود را، به بهترین شکل ممکن برآورده کنید.