پارتیشن حمام چیست؟

حتما تا به حال این سوال که پارتیشن حمام چیست؟، برایتان پیش آمده است. در پاسخ به این سوال می توان گفت پارتیشن حمام، نوعی شیشه حمام است که می‌ تواند فضای حمام را به صورت شیک و اصولی از بقیه فضا های موجود جدا کند. این پارتیشن معمولاً در موارد استفاده از سرویس مشترک حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نوع پارتیشن اغلب برای فضاهای بزرگ و یکپارچه کاربرد دارد. در نهایت، پارتیشن حمام باعث می‌ شود فضای حمام دلچسب‌ تری داشته باشید و افراد حمام لذت‌ بخش‌تری را تجربه کنید.

این تصویر یک حمام و اتاق خواب مدرن و با نور مناسب را به نمایش می گذارد. حمام با پارتیشن شیشه ای ژیکودُر از اتاق خواب جدا می شود. حمام دارای وان سفید، پیمانه بلند با دوسینک و آینه بزرگ است که فضای داخلی حمام و بخشی از اتاق خواب را منعکس می کند. اتاق خواب دارای تخت خواب با ملحفه های سفید، تلویزیون نصب شده و دیوار آجری نمایان است. هر دو قسمت توسط چراغ های سقفی توکار روشن می شوند و فضایی دلپذیر را ایجاد می کنند.

پارتیشن حمام چه کاربردی دارد؟

پارتیشن حمام برای جدا کردن فضای حمام از بخش‌ های دیگر حمام مانند توالت یا حوض استفاده می‌ شود. این کار باعث حفظ حریم خصوصی و افزایش احساس راحتی و آرامش در هنگام استحمام می‌ شود.

پارتیشن حمام از پاشیدن آب خارج از حوزه حمام و ورود آب به سایر قسمت‌ های حمام مانند توالت یا حوض جلوگیری می کند.

پارتیشن حمام به عنوان یک عنصر زینتی و طراحی‌ در فضای حمام مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب رنگ، طرح و مواد ساخت آن می‌ تواند به زیبایی و شکوه حمام شما بیفزاید.

استفاده از پارتیشن حمام می‌ تواند امنیت شما را در حمام افزایش دهد، زیرا افراد خارجی نمی‌ توانند به راحتی وارد فضای حمام شما شوند.

با توجه به اهمیت و کاربرد‌ های مختلف پارتیشن حمام، انتخاب و نگهداری مناسب این قطعه می‌ تواند به بهبود کیفیت و تجربه استفاده از حمام کمک کند.

مزایای استفاده از پارتیشن حمام

حفظ حریم خصوصی : ایجاد حریم خصوصی برای افراد در حمام، امکان تغییر لباس و بهداشت را بدون نگرانی از دیده شدن فراهم می‌ کند.
بهبود بهداشت و سلامت : استفاده از پارتیشن حمام، از طریق ایجاد یک محیط بهداشتی و حفظ فضای شخصی در هنگام استفاده از حمام یا دوش؛ سبب افزایش بهداشت و سلامتی افراد می شود.
زیبایی و طراحی : از طریق انتخاب پارتیشن‌ های مختلف در رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوع، می توانید دکوراسیونی شیک و مدرن متناسب با فضای حمام خود بسازید.
افزایش امنیت : با استفاده از پارتیشن حمام می توانید محیطی امن و ایمن برای افراد ایجاد کنید.
تنوع مواد ساخت : پارتیشن ها متناسب با نیازهای مختلف، از مواد مختلفی مانند شیشه، پلاستیک، فلز و چوب ساخته می‌ شوند. بنابراین برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا انتخاب گسترده تری داشته باشند.
سهولت نصب و نگهداری : پارتیشن‌ های حمام به طور معمول نصب و نگهداری آسانی دارند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند.
مقاومت در برابر رطوبت : بسیاری از پارتیشن‌ های حمام از موادی ساخته می‌ شوند که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم هستند. این امر به دوام و پایداری آن ها کمک می‌ کند.

این تصویر حمام شیک و مدرن را با طراحی مینیمال به نمایش می گذارد. حمام به خوبی روشن و جادار است و حسی باز و مطبوع ایجاد می کند. یک محفظه دوش شیشه ای بزرگ بر مرکز اتاق مسلط است که توسط شرکت ژیکودُر طراحی و نصب شده است. قسمت حمام دارای دیوار های سنگ مرمر خاکستری با الگوهای رگه های متمایز است که کمی پیچیدگی را اضافه می کند. داخل دوش، سر دوش دیواری مدرن برای ظاهری براق وجود دارد. در مجاورت دوش، واخد روشویی شناور با روکش های چوبی سینک حوضچه مستطیلی و دارای یک آینه متصل است. روشویی دستشویی سفید روی دیوار کنار روشویی نصب شده است. در سمت راست تصویر، اثر هنری با قاب مشکی روی دیوار آویزان شده است. در جلوی اثر هنری، بخشی از صندلی یا مبل روکش سفید با پایه های فلزی وجود دارد.

مراحل نصب پارتیشن حمام

ابتدا محل نصب پارتیشن را مشخص کنید. سپس اندازه‌ گیری دقیق از این محل را به دقت انجام دهید.

پس از مشخص شدن محل نصب، ابعاد آن را توسط کارشناسان ژیکودُر اندازه‌ گیری کنید. سپس شیشه‌ ها با استفاده از فریم‌ ها و ابزار دیگر در جای خود ثابت می‌ شوند. توجه داشنه باشید در نصب و اجرا، دقت بسیاری لازم است.

شکل پارتیشن حمام و نوع درب آن نیز باید در نظر گرفته شود.

سپس لولای پایینی را در کانال کف قرار دهید و سوراخ‌ های مته را علامت بزنید. سپس با پیچ و پیچ‌ گوشتی لولا را در جای خود ثابت کنید.

پس از نصب لولاها، شیشه پنل ثابت را نصب کنید. ابتدا محل قرارگیری پارتیشن حمام را مشخص کنید و برای هر لت از شیشه ثابت اندازه‌ گیری را انجام دهید. سپس کانال‌ ها را در کف قرار دهید و با پیچ‌ ها ثابت کنید.

برای تمیزکاری و نگهداری از پارتیشن حمام، چه نکاتی را باید رعایت کرد؟