یک حمام مدرن و مجلا را با طراحی پیچیده به تصویر می کشد. کابین دوش شیشه ای نصب شده توسط ژیکودُر در سمت راست، با لولاها و دسته های فلزی قابل مشاهده است. شامل سر دوش و کنترل های نصب شده بر روی دیوار داخلی. یک صندلی آبی با طرح منحنی که نزدیک پنجره قرار گرفته است. کنار یک میز گرد کوچک با یک چراغ زیبا قرار می گیرد. پنجره های بزرگ یک منظره شهری را با ساختمان هایی که در شب روشن می شوند، نشان می دهد. دیوارها با پانل های آبی روشن که با آینه هایی که فضای داخلی را منعکس می کنند، تزیین شده اند. یک قطعه تزئینی شبیه پارچه تا شده روی یکی از پانل ها نمایش داده می شود. طبقه های تاریک عناصر داخل اتاق را منعکس می کند و درک فضایی را تقویت می کند. حوله ها به خوبی روی یک کابینت کم در مجاورت کابین دوش تا می شوند.

با خرید کابین دوش شیشه ای، یک تفکیک پذیری مدرن ایجاد کنید!!

با خرید کابین دوش شیشه ای می توانید طراحی جذاب و مدرنی برای فضای استحمام خود ایجاد کنید. همچنین این تفکیک پذیری به افزایش چندین برابری بهداشت فردی نیز کمک می کند. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان شرکت ژیکودُر تماس حاصل کنید.

خرید کابین دوش شیشه ای ژیکودُر

شرکت ژیکودُر با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و انجام تمامی خدمات کابین دوش های شیشه ای، می تواند تضمین کننده کیفیت محصولات خود باشد. خرید کاببن دوش شیشه ای از شرکت ژیکودُر، خریدی به یاد ماندنی و تضمینی خواهد بود‌. در صورت نیاز به ثبت سفارش کابین دوش های شیشه ای، می توانید با مشاورین شرکت ژیکودُر تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

حمام مدرن و شیک را با طراحی مینیمالیستی به تصویر می کشد. کابین دوش شیشه ای شفاف ژیکودُر با دسته های فلزی در مقابل دیوار آبی قرار گرفته است. دیوار آبی رنگ پر جنب و جوش، کنتراست با دیوار خاکستری ایجاد کرده است. ردای سفیدی به آن آویزان است. دیوار خاکستری محل سینک و آینه را در خود جای داده است. منطقه سینک دارای سینک مدرن سفید با شیرآلات می باشد. روی دیوار بالای آن آینه نصب شده است. اقلام مختلف از جمله بطری ها در کنار سینک قرار می گیرند. میز کوچک کنار کابین دوش دارای دو بطری تیره رنگ است. تصفیه کف نیز خاکستری، طرح دار، در جلوی قسمت سینک قرار داده شده است. پنجره به نور طبیعی اجازه می دهد تا حمام را روشن کند.

کابین دوش شیشه ای چیست؟

کابین دوش یا دور دوشی به اتاقک های کوچک ساخته شده از شیشه گفته می شود که دور تا دور دوش را احاطه می کنند. این اتاقک های شیشه ای در اشکال و انواع متفاوتی قابل ساخت هستند. بنابراین تولید کابین دوش ها بسته به سلیقه مشتری می تواند انعطاف پذیر و متفاوت باشد.

قیمت کابین دوش شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

ابعاد کابین : ابعاد کابین دوش از جمله طول، عرض و ارتفاع کابین می‌ تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.

جنس شیشه : نوع و کیفیت شیشه مورد استفاده در کابین نیز تاثیرگذار است.

جنس و کیفیت فریم : مواد سازنده فریم کابین نیز بر قیمت آن تاثیر دارد.

طراحی و استایل : طراحی زیبا و مدرن و همچنین استایل کابین دوش می‌ تواند سبب افزایش قیمت آن شود.

نوع و کیفیت لوله‌ ها و اتصالات : استفاده از لوله‌ ها و اتصالات با کیفیت بالا نیز می‌ تواند قیمت  کابین دوش را افزایش دهد.

آیا کابین دوش شیشه ای ایمن است؟

بله، کابین دوش های شیشه‌ ای ایمن هستند. زیرا از شیشه‌ های ایمنی ساخته می‌ شود. این شیشه‌ ها معمولاً شیشه‌ های لمینت شده یا شیشه‌ های شفاف تقویت شده هستند. که در صورت شکستن، به تکه های کوچک و بی‌ ضرر تبدیل می‌ شوند. این ویژگی باعث افزایش ایمنی کابین دوش شیشه‌ ای می‌شود. در نتیجه جلوی خطرات جدی مانند بریدگی یا زخم‌ های ناشی از شکستن شیشه را می‌ گیرد.

مزایا خرید کابین دوش شیشه ای

کابین دوش های شیشه‌ ای یک ترکیب زیبا از طراحی مدرن و کارایی هستند که در حمام‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

طراحی و زیبایی منحصر به فرد

کابین دوش های شیشه‌ ای طراحی شیک و زیبایی دارند و می‌ توانند به طور قابل توجهی به جلوه ظاهری حمام شما کمک کنند. شیشه‌ های شفاف و صاف این کابین‌ ها به فضای حمام جلوه مدرن می‌ بخشند.

ایجاد فضای گرم

با ایجاد یک فضای محدود و محصور با شیشه، به راحتی یک فضای گرم و دلپذیر ایجاد می‌ شود. حرارت در داخل کابین دوش حفظ می‌ شود و از نفوذ هوای سرد به داخل فضا جلوگیری می‌ شود. این ویژگی در مناطقی با آب و هوای سرد، زمستان یا شب‌ های سرد بسیار کاربردی است.

شستشوی راحت و سریع

شیشه کابین دوش به شما اجازه می‌ دهد فرآیند شستشوی دوش را به سرعت و به صورت کامل انجام دهید. سطح شیشه کثیفی و روغن کمتری را جذب می‌کند. و با آب و صابون به سادگی تمیز می‌ شود. همچنین شفافیت شیشه به شما کمک می‌ کند تا موارد کثیف را به راحتی تشخیص داده و پاک کنید.

تفکیک فضا

کابین دوش های شیشه‌ ای به شما این امکان را می‌ دهند که فضای استحمام را از بقیه فضا های حمام تفکیک کنید. این تفکیک فضا به شما اجازه می‌ دهد که از فضای استحمام، کاملاً به منظور دوش‌ گرفتن استفاده کنید. در حالی که بقیه امکانات حمام مانند توالت و سینک روشویی جدا از حمام قرار می‌ گیرند.

مقاومت بالا در برابر ضربه

شیشه‌ های استفاده شده در کابین دوش شیشه‌ ای دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه هستند. این ویژگی به خصوص در خانواده‌ هایی که کودکان کوچک دارند و احتمال آسیب دیدن آن ها در حین دوش‌گرفتن بالاست، بسیار مهم است.

آیا کابین دوش شیشه ای برای حمام های کوچک مناسب است؟

بله، کابین دوش شیشه‌ای برای حمام‌ های کوچک مناسب است. به دلیل شفافیت شیشه و طراحی ساده آن، کابین ها احساس فضای بزرگ‌ تری را ایجاد می‌ کنند و به حمام کوچک شما ابعاد بیشتری می‌ دهد. همچنین، نصب یک کابین دوش شیشه‌ ای به جای یک واحد حمام با پرده، می‌ تواند به بهبود ظاهر و احساس کلی حمام شما کمک کند. همچنین در صورت استفاده از کابین دوش ها از فضای کوچک بهره بیشتری می برید.

انواع کابین دوش شیشه ای

کابین دوش های شیشه ای به دلیل برخورداری مزایا و ویژگی های متعدد، کاربری بالایی نیز دارد. بنابراین در چندین نوع مختلف تولید می شود و در بازار نیز عرضه می گردد :

حمام مدرن و شیک را با طرح و طرح رنگی هماهنگ به تصویر می کشد. یک وان براق و سفید ایستاده در نزدیکی پنجره قرار گرفته است. دارای یک سینی سیاه با یک شی سبز ناشناس روی آن است. کابین دوش شیشه ای فریم لسی است که توسط تیم نصاب ژیکودُر نصب شده است. داخل دوش، دوش دستی دیواری و کنترل وجود دارد. در سمت راست، یک قسمت روشویی میزبان دو سینک کاسه ای شکل روی یک پیشخوان بلند است. قفسه های باز زیر پیشخوان حوله های مرتبی تا شده را در خود جای می دهند. بالای سینک ها، آینه های مستطیلی با چراغ های دیواری شیک احاطه شده اند. یک پنجره بزرگ با یک کرکره رول شده به نور طبیعی اجازه ورود می دهد. دیوارها با پانل های چوبی سبک تزئین شده اند که تکمیل کننده کف چوبی هستند. روبروی وان حمام، به نظر می رسد یک تلویزیون صفحه تخت روی دیوار نصب شده است. به طور کلی، این حمام دارای ظرافت و مدرنیته است و آن را به فضایی جالب برای آرامش و مراقبت از خود تبدیل می کند.

کابین دوش شیشه ای فریم لس

یکی از انواع کابین دوش های شیشه ای، کابین دوش شیشه ای فریم است. همانطور که از نامش پیداست این کابین بدون فریم یا قاب تولید می شود. که به دلیل طرحی خالص و شفاف، ظاهری زیبا و مدرن به حمام می بخشد. از دیگر مزایای کابین دوش شیشه ای فریم لس می توان به ایجاد احساس فضای بزرگ تر ، آسانی در تمیزکاری و نگهداری و مقاومت بیشتر در برابر زنگ زدگی اشاره کرد.

کابین دوش شیشه ای لولایی

به طور کلی طراحی کابین دوش شیشه‌ ای لولایی به گونه ای است که دارای یک محور در پایه های آن می باشد؛ که به پنل های لولایی شیشه ای متصل است. زاویه حرکت کابین لولایی، معمولا تا ۱۸۰ درجه است. بنابراین این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا با آسانی درب کابین را باز و بسته کنند. همچنین با استفاده از جک ها و مکانیزم های خاص، قابلیت باز و بسته شدن را راحت تر و آسان تر می کند.

کابین دوش شیشه ای لولایی را با طراحی مینیمالیستی به تصویر می کشد. کابین دوش ژیکودُر در سمت چپ قرار گرفته است، دارای پنل های شیشه ای مات است و درخشش ملایم آبی را از خود ساطع می کند. یک وان حمام مستطیل شکل و سفید در مرکز اتاق، نزدیک پنجره های مربع بزرگ قرار دارد که به نور طبیعی اجازه می دهد تا به داخل آن فیلتر شود. پنجره هایی با قاب سیاه نور روز کافی را ارائه می دهند و منظره ای از فضای باز ارائه می دهند. در سمت راست، روشویی دو لگنه روی میز چوبی وجود دارد که آینه هایی بالای هر لگن نصب شده است. کف دارای روکش تیره است که با رنگ های روشن تر دیوارها و وسایل متضاد است. به طور کلی، این حمام عملکرد و سبک را ترکیب می کند و فضایی زیبا ایجاد می کند که با نور محیط روشن می شود.
یک کابین دوش شیشه ای ریلی مدرن و مجلل با نور طبیعی فراوان را به نمایش می گذارد. کابین دوش شیشه ای ژیکودُر در مرکز قرار گرفته است، کابین دوش شیشه ای براق با فریم های فلزی خودنمایی می کند. در داخل، چند سر دوش و کنترل وجود دارد که نشان دهنده یک سیستم‌ دوش چند منظوره است. یک صندلی راحتی سفید به فضا آرامش می بخشد. پرده های بلند پنجره های بزرگ را زینت می دهند و به نور خورشید اجازه نفوذ می دهند. کف براق نور را منعکس می کند و روشنایی را افزایش می دهد. دیوار های رنگ‌ شده با رنگ ملایم به محیطی آرام کمک می کند.

کابین دوش شیشه ای ریلی

کابین دوش شیشه‌ ای ریلی دارای سیستم حرکتی با ریل و سیستم روان‌ کاری است که به آن امکان می‌ دهد به آسانی باز و بسته شود. این نوع کابین دوش معمولاً دارای یک یا دو ریل در سقف و یا زمین است که پنل‌ های شیشه‌ ای به آن متصل شده‌ اند. برای باز کردن کابین دوش های شیشه‌ ای ریلی، کافی است پنل شیشه‌ای را به آرامی بکشید تا بر روی ریل حرکت کرده و به حالت باز برسد. برای بستن کابین دوش نیز پنل را به آرامی به سمت ریل بکشید تا قفل شود.

برای تمیزکاری و نگهداری از کابین دوش شیشه ای چه نکاتی باید رعایت شود؟

کابین دوش شیشه‌ای نیاز به مراقبت و نگهداری دارد تا به طور مداوم در شرایط خوب باقی بماند. برای تمیزکاری و نگهداری از کابین های دوش، باید به نکات زیر توجه کرد :