یک حمام مدرن و بزرگ را به تصویر می کشد. این حمام دارای یک کابین دوش شیشه ای بزرگ با سر دوش باران و سر دوش دستی است که با شیشه حمامی اسپایدری ژیکودر طراحی شده. شیشه حس باز بودن و ظرافت را اضافه می کند. در مجاورت دوش، یک قسمت روشویی وجود دارد. این شامل کابینت سفید با پایه چوبی است که روی آن یک میز براق با دو سینک قرار گرفته است. آینه بزرگ بالای روشویی دیوار مقابل را منعکس می کند. در سمت راست روشویی، حوله های رول شده منظمی در یک سبد ذخیره می شوند و فضایی شبیه آبگرم ایجاد می کنند. گلدان گل زیبا حس زیبایی و طراوت را القا می کند. نور ملایم و در عین حال کافی، محیط آرام حمام را افزایش می دهد. به طور کلی، این حمام یک زیبایی شناسی تمیز و معاصر با توجه به جزئیات و کارایی دارد.

با خرید شیشه حمام اسپایدری، محیطی ایمن به ارمغان بیاورید !!

خرید شیشه حمام اسپایدری، علاوه بر طراحی زیبا و فریم لسی که به مشتریان عزیز ارائه می دهد، به دلیل برخورداری از اتصالات اسپایدری محیط حمام شما را به محیطی ایمن و امن تبدیل می کند. در صورت تمایل به ثبت سفارش می توانید با مشاورین شرکت ژیکودُر تماس بگیرید.

خرید شیشه حمام اسپایدری ژیکودُر

شرکت ژیکودُر با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه انجام تمامی خدمات انواع شیشه های حمامی، بهترین محصولات را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز و گرامی ارائه می دهد. خرید شیشه حمام اسپایدری از شرکت ژیکودُر، خریدی ایمن و مطمئن خواهد بود. در صورت نیاز به ثبت سفارش، می توانید با کارشناسان شرکت ژیکودُر تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

یک حمام مدرن با نور خوب را با دکوراسیونی زیبا به تصویر می کشد. حمام جادار و روشن است و نور طبیعی از طریق پنجره به داخل می‌ رود. محفظه دوش شیشه ای بزرگ و شفاف بر فضا مسلط است که دارای دسته ها و لولا های نقره ای است. محفظه شیشه ای داخل حمام توسط شیشه حمامی اسپایدری ژیکودر طراحی شده است. در داخل دوش، یک پنجره کوچک اجازه نور طبیعی اضافی را می دهد. یک کانتر سفید با سینک در زیر آن قابل مشاهده است که با یک شیر آب مدرن کامل شده است. بالای کانتر، یک آینه بزرگ نمای داخلی حمام را منعکس می کند و یک لامپ زیبا به سبک شمعدانی جلوی پیشخوان را زیبا می کند. در مجاورت میز، قسمتی از یک وان حمام قابل مشاهده است که مجهز به وسایل مدرن است. یک گلدان سبز تیره، نیلوفرهای سفید را در خود جای می دهد و به حمام حسی از طبیعت می بخشد.

شیشه حمام اسپایدری

به طور کلی ساختار شیشه حمام اسپایدری شامل یک پانل شیشه‌ ای از جنس شیشه نشکن یا شیشه سکوریت است که در فضای حمام نصب می‌ شود. شیشه حمامی اسپایدری ژیکودُر قسمت دوش یا وان را از قسمت‌ های دیگر جدا می کند و مانع از خیس شدن دیگر قسمت‌ ها شود. سیستم زیرسازی شیشه حمامی اسپایدری همانطور که از نامش پیداست، به نام اسپایدر است. این نوع شیشه های حمامی دارای تنوع زیادی در طرح و شکل هستند و از نظر ایمنی و امنیت ساختمان نیز برتری دارند.

اسپایدری چیست؟

به طور کلی به شیشه های حمامی که طراحی آن ها توسط یراق آلات خاصی انجام شده است، شیشه حمام اسپایدری گفته می شود. نام اسپایدری برای این نوع طراحی از شیشه، به دلیل استفاده از قاب های نازک و شفاف به شکل مشبک یا شبیه به شبکه های عنکبوتی استفاده می شود. این قاب ها شکلی شبیه به پای عنکبوت یا شبکه های عنکبوتی دارند که به شیشه ها متصل شده و آن ها را ثابت نگه می دارند.

مزایای استفاده از شیشه حمام اسپایدری

ظاهر زیبا و مدرن

شیشه حمام اسپایدری ظاهر زیبا و مدرنی به فضای حمام می بخشد.

کمترین نمایش اتصال

در شیشه حمام اسپایدری به دلیل داشتن سیستم زیرسازی خاص اسپایدر، کمترین میزان اتصالات و اجزای تشکیل دهنده نما به نمایش گذاشته می شود. بنابراین با استفاده از شیشه های حمامی اسپایدری می توان نمایی لوکس و مدرن ایجاد کرد.

نور پذیری بیشتر

شفافیت و براقیت شیشه حمامی اسپایدری، موجب نفوذ نور طبیعی به داخل فضای حمام می شود.

نظافت راحت تر

شیشه حمام اسپایدری به دلیل سطح صاف و غیر متخلخل، آسانی در نظافت و تمیزی دارد.

مقاومت در برابر رطوبت

شیشه حمام اسپایدری در برابر آب نیز مقاوم است و از نفوذ آب به داخل حمام جلوگیری می‌کند.

امنیت بالاتر

شیشه حمام اسپایدری معمولاً از شیشه‌ های ایمنی تهیه می‌ شود که در صورت شکستن، به صورت ذرات کوچک و کم خطر ترک می‌ خورند.

برای نگهداری مناسب از شیشه حمام اسپایدری، رعایت چه نکاتی لازم است؟

آیا شیشه حمام اسپایدری ضد آب است؟

بله، بیشتر شیشه‌ های استفاده شده در ساخت شیشه حمام اسپایدری از جنس شیشه‌ های ضد آب هستند. این نوع شیشه‌ ها مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب دارند و از این طریق از حمام شما در برابر نشت آب محافظت می‌ کنند. اما اغلب شیشه‌ های حمام اسپایدری تا حدودی ضد آب هستند. بنابراین باید از تماس طولانی مدت با آب جلوگیری شود تا از هر گونه نشت یا آسیب، در امان باشد.

سایر محصولات

یک حمام مدرن و شیک را با طراحی پیچیده به تصویر می کشد که طراحی شیشه های حمام توسط تیم ژیکودُر انجام شده است. حمام دارای کفپوش ها و دیوار های تیره رنگ است که ظاهری شیک و امروزی ایجاد می کند. چراغ های سقفی تو کار روشنایی ظریفی را ارائه می دهند و حس لوکس را افزایش می دهند. محفظه دوش شیشه ای بزرگ بر فضا مسلط است. دوش دارای پنل کنترل دیجیتال و چند سر دوش است. روی یک دیوار، سینک روشویی دو تایی با وسایل مدرن قرار دارد. آینه های بزرگ بالای روشویی به یک فضای باز و مطبوع کمک می کند. توالت سفید معاصر محیط تاریک را تکمیل می کند. به طور کلی، این حمام دارای پیچیدگی و عملکردی است که برای یک خانه مدرن عالی است.

شیشه حمام لولایی

شیشه حمام لولایی یکی از انواع شیشه های حمامی می باشد که توسط لولاهای مخصوص به قسمتی از دیوار یا شیشه متصل می شود. شیشه های حمامی لولایی با نیروی دست باز و بسته می شوند. همچنین برای تقسیم فضای حمام و دستشویی استفاده می‌ شوند. از مهم ترین مزایای شیشه‌ های حمامی لولایی، می توان به حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از خیس شدن کل حمام اشاره کرد.

شیشه حمام فریم لس

شیشه حمام فریم لس (Frameless Shower Glass) یا همان شیشه حمام بدون فریم(قاب)، نوعی از شیشه حمام است که بدون قاب یا حاشیه‌ دور آن طراحی شده است. شیشه حمامی فریم لس، باعث ایجاد یک ظاهر ساده، شفاف و مدرن در حمام می‌ شود. شیشه حمام فریم لس عموماً از شیشه‌ های ضخیم و مقاومی ساخته می‌ شود که می‌ تواند به صورت ایمن و پایدار در حمام استفاده شود. این نوع شیشه حمام معمولاً با استفاده از شیشه مات یا شیشه شفاف تولید می‌شود. همچنین به دلیل ظاهر زیبا و آسانی در تمیز کردن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد.

منطقه دوش حمام مدرن و مینیمالیستی را به تصویر می کشد. دوش توسط یک پارتیشن شیشه ای شفاف محصور شده است که آن را از بقیه حمام جدا می کند. دیوارها در یک بافت صاف بژ تکمیل شده اند و فضایی گرم و دلنشین ایجاد می کنند. لوازم مدرن شامل دوش بارانی بالای سر و دوش دستی قابل تنظیم است. کف سفید تضاد خوبی با دیوارهای بژ دارد. خارج از پارتیشن شیشه ای، گیاه گلدانی بزرگ با برگ های سیخ دار وجود دارد که رنگ سبزی به آن اضافه می کند. یک حوله تا شده خاکستری به طور مرتب روی میله ای که به یکی از دیوارها متصل است آویزان می شود. شیشه های حمام این محیط شیک و مدرن توسط شرکت ژیکودُر طراحی شده است. به طور کلی، این قسمت دوش حمام عملکرد را با زیبایی شناسی ترکیب می کند و فضایی آرام و امروزی ایجاد می کند.
طراحی داخلی یک حمام مدرن و روشن را نشان می دهد. روشویی به کار رفته در این حمام، از جنس چوب تیره با میز سفید و سینک توکار می باشد. یک آینه بزرگ بر روی دیوار بالای روشویی نصب شده و نور طبیعی را منعکس می کند. یک دسته گل سبز در یک گلدان سفید رنگی به طبیعت می بخشد. درب ها و دیوار های شیشه ای شفاف، دیوارهای کاشی کاری شده خاکستری را با نوارهای افقی نمایان می کند. یک چراغ بالای سر فضای دوش را روشن می کند. در سمت چپ روشویی قرار دارد و درب آن بسته است. به طور کلی، این حمام ترکیبی از عملکرد، زیبایی شناسی و نور طبیعی برای ایجاد یک تجربه حمام دلپذیر است که شیشه های حمامی آن توسط شرکت ژیکودُر نصب شده است.

شیشه حمام ریلی

شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی می باشد. طراحی شیشه حمام ریلی به گونه ای است، که بخشی از شیشه که سوار بر ریل است از جلو یا عقب شیشه‌ی ثابتی میگذرد و عمل باز و بسته شدن را اجرا میکند. این نوع شیشه حمام از محبوب‌ ترین مدل های شیشه حمامی به شمار می رود و طرفداران بسیاری دارد. اگر دارای حمامی با فضای کوچک هستید، حمام شیشه‌ ای ریلی یک انتخاب مناسب خواهد بود.