یک اتاق نشیمن مدرن را در هنگام گرگ و میش با منظره شهری خیره کننده از طریق شیشه های بالکنی بزرگ از کف تا سقف نشان می دهد. شیشه های بالکنی شرکت ژیکودُر به فضا جلوه ویژه ای افزوده اند. اتاق دارای یک مبل خاکستری، دو صندلی راحتی، و یک میز قهوه‌ خوری چوبی کم‌ حجم است. یک تلویزیون صفحه تخت بزرگ روی دیوار روبروی مبل نصب شده است. نورپردازی شامل یک چراغ کف بزرگ با سایه سفید و نورهای کوچکتر با رنگ گرم نزدیک پنجره است. دکور مینیمالیستی است، با یک مجسمه بلند در کنار پنجره و مجلات روی میز قهوه.

محافظت از فضای بالکن شما با شیشه بالکنی!!

با خرید شیشه بالکنی دیگر نگران ورود گرد و غبار، حشرات موذی یا آلودگی به فضای بالکن، نباشید. شیشه بالکنی با طراحی خاص خود، محافظی مطمئن در برابر شرایط جوی و عوامل خارجی است. همین حالا با شرکت ژیکودُر تماس بگیرید و فضای دلخواهتان را ایمن کنید.

خرید شیشه بالکنی از شرکت ژیکودُر

شرکت ژیکودُر با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تولید و ارائه خدمات شیشه بالکنی، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌ شود. استفاده از مواد اولیه مرغوب و فناوری‌ های روز دنیا، تضمین کننده کیفیت محصولات این شرکت است. شرکت ژیکودُر همراه شماست تا با نصب شیشه‌ های بالکنی با کیفیت، فضای باز خود را به محیطی امن و دلپذیر تبدیل کنید. در صورت نیاز با مشاورین تماس بگیرید و از خدمات منحصر به فرد بهره‌ مند شوید.

یک بالکن دنج با شیشه های بالکنی را نشان می دهد که نمای ساختمان های آپارتمانی مجاور را ارائه می دهد. شیشه های بالکنی توسط شر‌کت ژیکودُر طراحی و نصب شده اند. بالکن دارای یک میز آبی با یک گیاه گلدانی کوچک و یک مجسمه پرنده در بالای آن است. همچنین یک گیاه گلدانی بزرگتر در سمت چپ وجود دارد. کف از روکش چوبی ساخته شده است و پرده ها تا حدی پایین هستند و اجازه می دهند نور خورشید از آن عبور کند.

شیشه بالکنی چیست؟

شیشه بالکنی به شیشه هایی اطلاق می شود که به عنوان یک سیستم حفاظتی و زیبایی‌ شناسی، برای بالکن‌ ها و فضای باز ساختمان‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه های بالکنی اغلب به صورت پنل های شفاف و قابل تنظیم طراحی شده اند. و به کاربران این امکان را می‌ دهند که با باز یا بسته کردن آن ها، محیط تراس خود را در برابر شرایط جوی مختلف محافظت کنند. همچنین می توانند به صورت فریم دار یا بدون فریم نصب شوند.

قیمت شیشه بالکنی به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع شیشه : استفاده از شیشه‌ های سکوریت برای سیستم بالکنی، علاوه بر اینکه ایمنی بیشتری را فراهم می کند، نسبت به شیشه های معمولی نیز گران تر است. همچنین شیشه‌ های دوجداره یا سه‌ جداره نیز قیمت بالاتری دارند، اما می‌ توانند عایق صوتی و حرارتی بهتری فراهم کنند.

اندازه و ابعاد : اندازه بالکن و ابعاد مورد نیاز شیشه تأثیر مستقیمی بر قیمت دارد. هر چه ابعاد بزرگ‌ تر باشد، هزینه بیشتر خواهد بود.

نوع فریم : نوع و جنس فریم (آلومینیوم، فولاد و یا PVC) نیز بر قیمت تأثیر می‌ گذارد.

نوع نصب : هزینه‌ های نصب بسته به میزان پیچیدگی نصب، تعداد کارگران و تجهیزات مورد نیاز متفاوت است.

شرایط محل نصب : اگر نصب در مکانی با دسترسی سخت یا نیاز به تجهیزات ویژه باشد، هزینه بیشتری خواهد داشت.

طرح و طراحی : طرح‌ های خاص و سفارشی نیز معمولاً هزینه بیشتری دارند.

نحوه محاسبه قیمت شیشه بالکنی

محاسبه قیمت شیشه بالکنی بر اساس متر مربع انجام می‌ شود. برای محاسبه متر مربع، باید عرض را در ارتفاع ضرب کرد. نکات مهم در این محاسبه به شرح زیر است :

اگر مساحت زیر دو و نیم متر مربع باشد، به عنوان دو و نیم متر مربع محاسبه می‌ شود.

علاوه بر این، اگر ارتفاع کار زیر ۱.۶۰ باشد ۱.۶۰ در نظر گرفته می شود.

لت های درب اتوماتیک باید استاندارد شرکت تولید کننده باشند و باید بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر باشند. در صورتی که اندازه لت کوچکتر از این باشد، ممکن است قیمت افزایش یابد.

به طور کلی، محاسبه قیمت شیشه بالکنی فرآیند ساده ای است.

مزایا خرید شیشه بالکنی

نمای ظاهری

استفاده از شیشه های بالکنی علاوه بر افزودن زیبایی، نمایی مدرن و شیک به ساختمان می بخشد.

کاهش سر و صدا

شیشه‌ های بالکنی می‌ توانند به عنوان عایق صوتی عمل کرده و سر و صدای بیرون را کاهش دهند.

عایق حرارتی

این شیشه‌ ها می‌ توانند به حفظ دمای فضای داخلی کمک کنند. در نتیجه موجب جلوگیری از هدررفت انرژی می شوند.

ایمنی

نصب شیشه بالکنی می‌ تواند به افزایش امنیت بالکن کمک کند و خطر سقوط را نیز کاهش دهد.

تنوع در طراحی

سیستم شیشه بالکنی در انواع مختلفی از طراحی و رنگ‌ ها ارائه می‌ شود. بنابراین می تواند در برابر نیاز های شما پاسخگو باشد.

جلوگیری از ورود حشرات

با نصب شیشه های بالکنی، هر گونه نگرانی و اضطراب نسبت به ورود حشرات موذی از بین می رود.

متریال استفاده شده در شیشه بالکنی

متریال استفاده شده برای شیشه بالکنی، شامل ریل‌ های بالایی و پایینی، پروفیل‌ های کناری و پروفیل فک می باشد. در این سیستم، از اکسسوری‌ های پلاستیکی و چرخ‌ های بلبرینگی در زمان مونتاژ استفاده می‌ شود. همچنین، درزگیرهایی با مویی مخصوص برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به کار رفته است. علاوه بر این ها، شیشه سکوریت نیز با چسب به این ساختار متصل می‌ شود.

شیشه بالکنی تاشو

رایج ترین نوع شیشه بالکنی، شیشه بالکنی تاشو می باشد. سیستم تاشو شامل چند پنل شیشه ای جداگانه است که می توان در صورت نیاز آن ها را جمع یا باز کرد. بنابراین با توجه به نیاز محیط به صورت انعطاف پذیر عمل کرده و به رفع آن نیز کمک می کند. به طور کلی شیشه بالکنی تاشو نوعی از سیستم‌ های شیشه‌ ای است که به طور خاص برای بالکن‌ ها و فضا های باز طراحی شده است.

کاربرد های شیشه بالکنی تاشو

از مهم ترین کاربرد های شیشه بالکنی تاشو می توان به انعطاف پذیری آن اشاره کرد. طراحی منحصر به فردی که این سیستم در اختیار کاربران گذاشته، سبب افزایش محبوبیت آن شده است. چرا که سیستم تاشو شیشه های بالکنی، در هر شرایطی می تواند با نیاز های شخص سازگار شود. علاوه بر این، می تواند به افزایش بهره وری از فضا نیز کمک کند. به طور کلی درصورتی که نیازی به این سیستم نباشد، با جمع کردن پانل های شیشه ای می توان از تمامی محیط به خوبی بهره برد.

نحوه کارکرد شیشه بالکنی تاشو به چه صورت است؟

شیشه‌ های بالکنی تاشو معمولاً شامل چند پنل شیشه‌ ای هستند که به صورت مستقل حرکت می‌ کنند. هر پنل به کمک لولا ها یا سیستم‌ های چرخشی به ساختار اصلی متصل است. که اجازه می‌ دهد پنل‌ ها به سمت داخل یا خارج تا شوند.

پنل های شیشه ای بر روی یک ریل حرکت می‌ کنند که نصب آن در پایین یا بالای ساختار امکان‌ پذیر است. این سیستم ریلی به پنل‌ ها کمک می‌ کند به راحتی باز و بسته شوند.

در برخی از مدل‌ های شیشه بالکنی تاشو، باز و بسته کردن به صورت دستی انجام می‌ شود. در حالی که در مدل‌ های پیشرفته‌ تر، ممکن است از سیستم‌ های خودکار یا برقی استفاده شود.

در صورتی که شیشه های بالکنی از حالت تا شده خارج می شوند، تمامی قطعات شیشه ای به هم فشرده می‌ شوند تا از ورود آب و باد به داخل جلوگیری کنند. این ویژگی به عایق‌ سازی محیط کمک می‌ کند.

یک بالکن مدرن با کف چوبی و شیشه بالکنی را نشان می دهد که منظره ای بدون مانع از منظره شهری را ارائه می دهد. شیشه های بالکنی توسط شرکت ژیکودُر طراحی و تولید شده اند. دو صندلی سیمی مشکی و یک میز گرد کوچک با دو گیاه گلدانی روی آن قرار دارد. بالکن به ساختمانی با دیوار ها و سقف خاکستری متصل است. در آن سوی آب، ساختمان دیگری با معماری متمایز وجود دارد که دارای برجی با گنبد سبز و صفحه ساعت است، در کنار یک سازه صنعتی با نوارهای قرمز و سفید عمودی. آسمان ابری است.

آیا شیشه بالکنی می تواند به عنوان عایق صدا عمل کند؟

بله، شیشه های بالکنی در کاهش آلودگی صوتی در محیط مورد نظر موثر هستند. استفاده از شیشه‌ های دو یا چند لایه، که عایق صوتی بهتری نسبت به شیشه‌ های تک لایه دارند، می‌ تواند سبب کاهش صدا های خارجی شود. بنابراین سبب ایجاد آرامش در فضای داخلی می شود. این ویژگی به ویژه در مناطق پر سر و صدا یا نزدیک خیابان‌ های شلوغ، بسیار مفید است.

آیا در هنگام برف و باران، استفاده از شیشه بالکنی موثر است؟

بله، استفاده از شیشه های بالکنی در هنگام برف و باران می‌ تواند بسیار موثر باشد. بالکن شیشه ای می‌ تواند از ورود آب، برف و باد به داخل بالکن جلوگیری کند و از فضای بالکن را محافظت نماید. همچنین، با ایجاد یک محیط بسته، می‌ توانید از فضای بالکن در فصل‌ های سردتر نیز بهره‌ برداری کنید و دمای داخلی را حفظ کنید. علاوه بر این، استفاده از شیشه های بالکنی می‌ تواند فضای شما را زیباتر کرده و دید خوبی از مناظر بیرونی فراهم کند.

نکات خرید شیشه بالکنی